دانلود نرم افزار کپی سریع فایل ها
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود نرم افزار کپی سریع فایل ها

دانلود SuperCopier 1.2.1.0 x86/x64 + Portable - نرم افزار کپی سریع فایل ها

دانلودها95   https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود Plagiarism Detector

| نرم افزار تشخیص سرقت ادبی |

 

Plagiarism Detector 849.00 نام یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای شناسایی سرقت های ادبی است. Plagiarism Detector با بهره گیری از یک راه حل جامع و عملی شما را قادر می سازد که به صورت نرم افزاری اسناد متنی خود را برای سرقت ادبی اسکن کنید. شیوه ی عملکرد این نرم افزار نیز بسیار ساده است. شما اسناد و پروژه های خود را در دسترس قرار می دهید ؛ این نرم افزار با جستجو در دیتابیس های عظیم موتورهای جستجوگر اینترنتی ، نرخ دقیق سرقت ادبی متون شما را مشخص می سازد. این نرم افزار قادر است در انتها گزارشی جامع و کامل را به صورت کلمه ای و یا جمله ای ارائه کند ، هربار که جمله و یا عبارتی به عنوان سرقت ادبی پیدا شود از نرخ اصالت پروژه شما کاهش می یابد. بنابراین به وسیله این نرم افزار می توانید به سادگی مشخص کنید که متنی که در اختیار دارید مختص شماست و یا در بسیاری از وب سایت های اینترنتی منتشر شده است.

هدف اصلی در Plagiarism Detector ، تشخیص سرقت های ادبی است. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی است ، تنها کافیست اسناد خود را وارد آن کرده و اسکن را کلیک کنید. این نرم افزار با بهره گیری از قدرتمندترین دیتابیس ها که موتورهای جستجو به شمار می روند ، می تواند متون شما را به دقت مورد بررسی قرار دهد و سرقت ادبی و تشابه های عبارتی را به طور دقیق مشخص نماید. این نرم افزار با سازماندهی مناسب در رابط کاربری بخش های مختلفی را برای اسکن پروژ] های شما در نظر گرفته است ، ضمن آنکه می توانید به طور محلی انواع اسناد پاورپونیت ، ورد ، پی دی اف و… را نیز با هم مقایسه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Plagiarism Detector را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.
حتما ببینید  دانلود Adobe Acrobat XI Pro 11.0.17 + DC 2015.017.20050 + Portable - نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های PDF

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Plagiarism Detector :

– قابلیت جستجوی 7 میلیارد منبع عظیم اطلاعاتی

– استفاده از گوگل ، بینگ و AltaVista

– عملکرد سریع در کمتر از 1 دقیقه

– امکان تشخیص سرقت ادبی در فایل های Word با یک کلیک

– پشتیبانی از فرمت های Word, Pdf, HTML, RTF, PPT

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

 
مشخصات

    فرمت : EXE
    حجم : 20 مگابایت
    منبع : یاس دانلوددانلود SuperCopier

| نرم افزار کپی سریع فایل ها |

 

SuperCopier 1.2.1.0 x86/x64 + Portable نام نرم افزاری جایگزین برای کپی و کات کردن اطلاعات شما در محیط ویندوز است. به احتمال فراوان ، شما هم از اکسپلورر پیش فرض سیستم عامل ویندوز برای کپی کردن اطلاعات خود استفاده می کنید. اما حقیقت این است که وینوز اکسپلورر با وجود کاربرهای بسیار در زمینه مدیریت فایل ها ، ابزار مناسبی را برای کپی و یا انتقال فایل ها در اختیار کاربران قرار نمی دهد. در این مطلب از سایت یاس دانلود قصد داریم یک جایگزین حرفه ای را برای کپی و یا کات کردن اطلاعات شما معرفی کنیم. این نرم افزار در زمان هایی که شما قصد دارید حجم عظیمی از داده ها را کپی و یا کات کنید ، تفاوت ملموس خود را به نمایش می گذارد.

این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که با سرعتی بالاتر بتوانید فایل های خود را کپی کرده و یا آنان را انتقال دهید. بدین ترتیب استفاده از ویندوز اکسپلورر کاهش یافته و یک اپلیکیشن جانبی این وظیفه را برای شما انجام خواهد داد. این نرم افزار می تواند در سریع ترین زمان ممکن حجم عظیمی از داده ها را برایتان منتقل کند و همچنین کنترل های Pause/Start/Stop و… نیز در اختیار شما خواهند بود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SuperCopier را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SuperCopier :
حتما ببینید  دانلود R-Studio 8.0 Build 164486 Network Edition + Portable - بازيابی اطلاعات از دست رفته

– امکان کپی و انتقال سریع فایل ها

– دارای سرعت بالا در Copy/Cut

– دارای قابلیت های کنترلی Start/Pause/Resume

– جایگزین مناسب برای ابزار کپی پیش فرض در ویندوز

– دارای حجم کم

 
مشخصات

    فرمت : EXE
    حجم : 6.93 مگابایت
    منبع : یاس دانلود
    رمز : www.yasdl.com


    رمز : www.yasdl.com

 



برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: